Wednesday 1 July 2015


Apa nak jadi lah Azwan Ali nie, sebelum ini dia beria ia berjanji dan memohon maaf secara terbuka kepada adiknya, Ummi Hafilda. Tetapi sekarang lain pula ceritanya, dah macam, cakap tak serupa bikin. Dia juga pernah berjanji tidak akan menghantar sebarang Twitter mengenai politik dan isu-isu semasa pada masa akan datang.

Baru - baru ini Aku janji Azwan Ali tidak kemana kerana Azwan tak tahan dan terpaksa mengutuk adiknya Umi Hafilda. Dahlah bapa mereka pernah tak mengaku Umi Hafilda sebagai anak kini Azwan pula tak mahu mengaku Umi Hafilda sebagai adik.

Ini kerana Azwan percaya Umi Hafilda memperalatkan ibunya. �Empat hari berturut-turut, saya beri komen yang boleh menggemparkan dunia. Saya akan teruskan dan kita lihat apa yang akan terjadi nanti,� kata Azwan melalui Twitter.

�Azmin adalah abang saya selama-lamanya. Beliau adalah �great leader� (pemimpin yang hebat). Saya sokong perjuangan Azmin untuk KEADILAN,� katanya menyokong Azmin.

Azwan juga melancarkan melancarkan kempen anti TV3 #JijikTV3 di twitternya. Inilah akibatnya kebodohan Umi Hafilda bersekongkol dengan UMNO dan TV3�

Nampaknya taubat Azwan untuk berbaik dengan Umi Hafilda sebelum ini tak tahan untuk diteruskan�

Tak habis habis kontroversi yang tak apa apa, adakah ini salah satu teknik murahan untuk menaikkan semula namanya?

maklumat lanjut boleh rujuk ke website milosuam

0 comments:

Post a Comment

BLOG ANDA DISINI SANGAT SYOK

..