Monday 26 May 2014


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

kekasih shuk balas
Wohoho Kalau anda peminat setia kumpulan Balas dalam Maharaja Lawak anda mesti nak tahu pasal gosip ni. Kami menerima 2 keping gambar yang mengatakan bahawa inilah dia kekasih Shuk Kumpulan Balas tu. Kami masih menyiasat siapakah agaknya awek Shuk ni. Kalau sesiapa yang tahu mungkin boleh bagitahu kita semua siapakah gadis dalam gambar ini yang kelihatan mesra dengan Shuk. Kekasih Shuk agaknya kan.
Kekasih Shuk Balas
Kekasih Shuk Kumpulan Balas
Kalau tiap-tiap minggu anda perasaan yang Balas akan buat lawak ada sedikit unsur lucah. Tapi kami tahu untuk yang berusia 18 tahun ke atas adalah tidak mengapa. Kalau budak-budak lagi tu, kadang-kadang yang tua terpaksa tukar channel bila Balas perform. Takut mengajar budak-budak yang suci ini. Tak elok2!
Kekasih Shuk Balas
Kekasih Shuk Balas
Yes. Lawak Balas adalah lawak double meaning, terpulang kepada kita untuk mentafsirkan nya. Baik buruk kita sendiri yang pilih dan sebagai ibu bapa kita perlu pastikan didikan yang betul. Untuk peminat Balas, teruskan mengundi Balas untuk Maharaja Lawak. Fight jugak Balas dalam Maharaja Lawak ni

0 comments:

Post a Comment

BLOG ANDA DISINI SANGAT SYOK

..