Monday 14 September 2015


Nana Naritha telah menunjukkan dirinya yang sebenar yang dia adalah seorang wanita yang mampu melakukan aksi Ghairah di mata lelaki. Anda mungkin tidak mengenali siapakah wanita ini, dia adalah bekas skandal Sammy Simorankir iaitu Bekas ahli kumpulan Kerispatih, Hari ini gambar Nata Naritha kini tampil solo dengan aksi ghairah dan menggoda telah terbongkar.

Dengan hanya mengenakan gaun singkat merah yang ketat dan melekat pada tubuhnya, beliau beraksi ghairah bak sesi fotografi untuk majalah Playboy!

Berikut adalah gosip gosip yang pernah menjadi perbualan mulut orang pertamanya, Sammy Simorangkir digossipkan dengan pesonaliti TV3, Nadia Annuar  kemudian gossip  Pendedahan mengenai penipuan Sammy Simorangkir terhadapNanan Naritha dan pengakuan paling berani adalah Pengakuan Nanan Naritha mengadakan hubungan seks bersama Sammy Simorangkir cukup panas...










Jika sesiapa yang tidak mengikuti kisah pendedahan skandalnya dengan Sammy, pastinya orang akan bernaggapan ianya hanya aksi biasa untuk majalah lucah dek kerana posing menggodanya!

Apapun kita Layan jer cerita seberang nie :)

1 comments:

  1. Kalau TETEK BESAR dan badan tak GEMUK BADAK senang saja nak jadi SUNDAL buat dosa....

    Sesiapa boleh jadi SUNDAL kalau TETEK BESAR dan MONTOK!

    Hitam putih pon tak kesah...

    Tapi bila MATI SEKSA KUBOR SUSAH LAH.

    ReplyDelete

BLOG ANDA DISINI SANGAT SYOK

..